نظام إدارة فرص المبيعات
تحكم في مراحل عملية المبيعات الخاصة بك بدء من اكتساب العملاء وحتى إغلاق الفرص بنجاح.
امنح قسم المبيعات أداة بديهية وموثوقة لمساعدتهم على التركيز على إتمام الصفقات، واستفد من قدرات الأتمتة لإدارة عمليات المبيعات بكفاءة وزيادة معدلات الانجاز.
قم بإدارة عمليات المبيعات وتدفقات سير العمل بكفاءة أكبر
زيادة فرص نجاح المبيعات
قم بتبسيط عمليات المبيعات، وبناء مسارات مبيعات خاصة، وأتمتة المهام الرئيسية، وتحليل بيانات العملاء في نظام واحد.
الوصول إلى المزيد من العملاء المحتملين
وظّف نظام الاتصالات الصادرة التلقائية المزود بوظائف غنية لزيادة معدلات الاتصال وتحويل المزيد من العملاء المحتملين.
تحسين إنتاجية فريق المبيعات
قم بأتمتة العمليات التي تستغرق وقتًا طويلاً مثل إدخال البيانات والمهام اليدوية لإدارة عمليات المبيعات بكفاءة مهما كانت درجة تعقيدها.
مركزية بيانات العميل
مكِّن موظفي المبيعات من الوصول سريعا إلى بيانات العملاء من خلال عرض 360 درجة لملفاتهم، وقم بإنشاء قاعدة بيانات واحدة لجميع الحسابات وجهات الاتصال التي تعمل معها، واحتفظ بسجل لبيانات العملاء، بما في ذلك معلومات العميل وسجل التفاعلات وغيرها.
نظام الاتصالات الصادرة التلقائية الذكي
قم باستخدام نظام الاتصالات الصادرة التلقائية للتواصل مع عدد أكبر من العملاء المحتملين وتحسين أداء قسم المبيعات، وسَاعِدْهم على زيادة معدلات الاتصال وتقديم تجربة أفضل للعملاء من خلال وظائف مختلفة وثرية مثل الاتصال التنبئي والتدريجي والاتصال بعد معاينة بيانات العميل وغيرها.
عمليات وتدفقات سير عمل المبيعات
استفد من قدرات الأتمتة في النظام لضمان أقصى قدر من الكفاءة في إدارة عمليات المبيعات، وقم بإنشاء تدفقات عمل ذكية ومخصصة لجمع الاعتمادات من الأشخاص المناسبين وذلك بهدف تقليص أوقات الاستجابة وضمان جودة الخدمة وتقديم تجربة عملاء استثنائية.
إدارة العملاء المحتملين
Penis supplements target erectile dysfunction by enhancing blood flow and testosterone levels, potentially improving sexual health. For scientific insights and product reviews, visit a reliable site link for more information.
قم بجمع وإدارة العملاء المحتملين من مجموعة واسعة من المصادر مثل موقع الويب الخاص بك والمكالمات الواردة والبريد الإلكتروني والرسائل النصية ووسائل التواصل الاجتماعي والقنوات المباشرة وغيرها وإسنادهم تلقائيًا إلى مندوبي المبيعات بناءً على تنظيم العمل الخاصة بك، وقم بالتخطيط لنشاط فريقك من خلال جدولة المهام والاجتماعات ورسائل البريد الإلكتروني والمكالمات وغيرها، وتعزيز حظوظك في تحويل المزيد من العملاء المحتملين.
إدارة فرص ومسارات المبيعات
قم بتحويل فرص المبيعات إلى عملاء بطريقة سهلة وسلسة، وقم بإنشاء العديد من مسارات المبيعات لإدارة الفرص وفقًا لقواعد وعمليات الأعمال الخاصة بك، ووظِّف الأتمتة لنقل العملاء بشكل أسرع عبر مراحل مسارات المبيعات، وقم بتحديد صانعي القرار الرئيسيين وإعداد تدفق سير عمل الاعتمادات ووضع آليات التصعيد لتعزيز فرص النجاح.
إدارة المنتجات
قم بإنشاء وإدارة منتجاتك بميزات مخصصة وذلك باستخدام خاصية الحقول المخصصة في النظام.
التقارير والتحليلات
تتبع عمليات المبيعات عن طريق مجموعة غنية من التقارير ولوحات المعلومات، وقم بمراقبة أداء فريق المبيعات وتحليل إنتاجية المندوبين وتَتَبُّع المقاييس الرئيسية لإنشاء ثقافة مبيعات حيوية وتحسين نتائج المبيعات بصفة عامة.
أهم الميزات والقدرات
”أتمتة
قم بتحويل العملاء المتوقعين والفرص عبر مراحل مسار المبيعات تلقائيًا باستخدام قواعد مخصصة تتوافق مع متطلبات الأعمال الخاصة بك.
”متطلبات
قم بتطبيق قواعد الأعمال الخاصة بك من خلال واجهة مستخدم سهلة الاستخدام لإدارة التعيينات والموافقات والتصعيد وغيرها.
”مسارات
استفد من خاصية مسارات المبيعات في النظام لإنشاء مسارات مخصصة تتوافق مع متطلبات الأعمال الخاصة بك.
”العملاء
قم باكتساب عملاء متوقعين من مصادر وقنوات متعددة مثل موقع الويب الخاص بك والمكالمات الباردة والبريد الإلكتروني والرسائل النصية ووسائل التواصل الاجتماعي والقنوات المباشرة وغيرها.
”آليات
قم بتمكين الموظفين من إجراء الاتصالات الداخلية والخارجية مباشرة من خلال النظام واستخدم ميزة إدارة المهام المضمنة لدينا لتخطيط عمل فريقك.
”التدريب
قم بتحسين فعالية المبيعات من خلال التدريب المباشر والنصوص الجاهزة والمساعدة الفعلية من خلال النظام.
”الحقول
جمع وحفظ بيانات العملاء ذات الصلة باستخدام الحقول المخصّصة وتمكين موظفي مركز الاتصال من تقديم تجربة عميل مخصّصة ومتكاملة.
”جدولة
قم بجدولة أنشطة فريق المبيعات كالمهام والمكالمات ورسائل البريد الإلكتروني والاجتماعات وغيرها، واحصل على الإشعارات والتذكيرات في لوحة الإشعارات داخل النظام.
”إدارة
قم بإدارة العملاء الحاليين والمحتملين من خلال نظام مركزي لإدارة جهات الاتصال.
”تكامل
قم برفع البيانات من Excel وتوصيل حسابات مواقع التواصل الاجتماعي الخاصة بك ومزامنة البيانات مع الأنظمة الداخلية والخارجية.
”قوائم
يوفر نظام Spine خصائص قوية ومرنة لإدارة قوائم جهات الاتصال وإدارة الحملات التسويقية الصادرة مما يساهم بشكل مباشر في تحسين إنتاجية موظفي مركز الاتصال.
”الرسائل
قم بإجراء واستقبال المكالمات وإرسال رسائل البريد الإلكتروني والرسائل النصية والوصول إلى سجل المكالمات مباشرة من واجهة المستخدم.
SPINE CRM System
Manage and optimize end-to-end customer journey and build modern customer experiences on one platform.
Organize and grow customer relationships, streamline processes, increase sales, improve customer service, track customer interactions, boost productivity and collaboration, and increase profitability with Spine CRM.

Create a customer-centric culture and multiply customer success

Improve Customer
Service
Help the customer service team to anticipate issues and handle complaints to create a more positive experience.

Increase Sales Opportunities
Leverage automation capabilities to improve sales team productivity and increase conversation rates.

Centralized
Customer Data
Empower both sales, marketing and customer service teams with a centralized contact management system.

Enhanced Contact Management
Manage current and potential customers within a centralized contact management system. Track all kinds of contact interactions including call recordings, emails, SMSs, and social messages, and help your customer success teams optimize the entire customer journey.
360° Customer View
Leverage our contact management system to build a 360-degree view of your customers. Track every interaction with a contact, including calls, messages, leads, complaints, inquiries, etc. Connect all customer data from external sources and systems to help your agents deliver a personalized customer experience.


Better Customer Service
Keep tracking of your customers’ complaints and inquiries with a powerful and flexible ticketing system. Spine Ticket Management system helps you to set up your compliance and standards by implementing the right workflows.
Comprehensive Sales Pipeline Management
Manage leads from different sources and define different sales pipelines to manage your opportunities and track their complete history: calls, emails, messages, activities, files, and notes. Leverage our automation tools such as custom fields, approval workflows, and escalation processes in order to effectively manage opportunities at each stage of the pipeline and close deals faster.


Cross-Team Collaboration
Allow your employees from different teams to work together and share valuable customer information to have more informed, personalized conversations with the customers. Plan your work and schedule activities such as tasks, calls, emails, meetings, etc., and get system notifications so you will not miss any important events.
Reliable Reporting & Analytics
Leverage reporting and analytic capabilities to better understand your customers and meet their expectations. Monitor critical KPIs such as Customer Satisfaction, Average Response Time, and Average Resolution Time and take the right decisions to improve team efficiency.


Easy Data Integration
Make and receive calls directly from the CRM system. Bring together data from internal and external systems and sources under a unified customer screen to improve agent efficiency and build a unique and value-driven relationship with your customers.
Key Features & Capabilities

Omnichannel Customer Journey
Meet customers on their preferred channel and deliver exceptional omnichannel customer journeys across voice, digital channels, self-service IVR, and intelligent chatbots.

Ticket Management
Keep track of your customers' complaints and inquiries with a powerful yet flexible ticketing system while ensuring your compliance with regulations and standards.

Lead Management
Capture and track lead through a broad range of sources, and leverage automation capabilities to better engage with your customers and enhance conversion rate.

Opportunity Management
Manage all opportunities through different sales pipelines based on your business rules to improve closing rates and increase sales success.

Workflow Automation
Create intelligent and automated workflows to ensure exceptional customer experience and eliminate manual processes, especially in customer service and sales teams.

Automatic Escalation
Unlock fast and efficient resolutions by implementing effective escalation processes to improve customer loyalty and ensure compliance with regulations and SLAs.

Custom Fields
Keep track of relevant data with custom fields in contact profiles, tickets, leads, and opportunities, and empower your agents to deliver a personalized customer experience.

Activity Management
Schedule your activities (tasks, calls, emails, meetings, etc.) linked to contacts, leads, or opportunities, and get notifications and reminders in the notification panel.

360° Customer View
Give your agents a 360-degree view of customer information that empowers them to deliver a personalized customer experience.

Call Recording
Record inbound & outbound calls, pause/resume live call recordings, and listen to past recordings at any time to ensure compliance with quality standards and regulations.

Call History
Keep track of all inbound and outbound customer calls and see call details such as the agent in charge of the call, the call time and duration, the call result, etc.

Click to Call
Make calls directly from the customer screen to increase agent productivity, maximize online sales prospects and boost the overall efficiency of your business.

Our consultants will be happy to presenting our solutions to you remotely or on site, discussing your needs, and advising you on the best implementation approach.